Min Lilla Hamsterfamilj

Direktlänk till inlägg 6 juli 2015

Hamstrarnas första möte och mobil

Av Hemlis Hemlis - 6 juli 2015 22:08

Hoppas ni gillar den nya designen här på bloggen. Hade inte tid att göra den så fin när jag startade den igår.


Well well... För ca en timme sedan så fick Svante och Maja träffas för första gången. 

Jag var väldigt nervös men allt gick bra. Maja ville leka/skoja/busa lite med Svante... Men feg som Svante är sprang han iväg. Dom gick runt och var intresserade+halv skraja för varandra i ca en kvart. Dom krafsade lite på varandra om vem som skulle vara i toapappersrullen på slutet men bortsett från det så gick allt toppen.

Dom ska nu få träffas varje kväl i ca en kvart ända tills han blir intresserad av henne när hon brunstar. Då hoppas jag också att han fattar vad han ska göra!


Let's talk aboute me! 

När mamma kom hem från jobbet så stack vi till telefonbutiken för att kolla på nya mobilder till min lillasyster och mig eftersom att min blir kokande varm när man har hållit på med den i ca 10 min, och min syrra har tappat bort sin.

Det slutade med att vi köpte en till mig och att vi snart ska köpa en till min syrra.


Jag har funderat på namn till den nya hamstern jag ska köpa.

Det är en hona och en vintervit...

Jag tror att den kommer ha ett namn när jag köper den, men jag tror ändå att jag ska hitta på ett nytt namn åt den.

Min vintervita som jag har nu heter Doris och efter som att hon som kommer ska bo med henne så vill jag att det ska passa... Förslag?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hemlis Hemlis - 28 augusti 2015 12:35

Min nya bloggportal: nouw.com/silvertråden   Kom oh titta! Ungarna har kommit!!! ...

Av Hemlis Hemlis - 12 augusti 2015 17:45

Jag byter till en annan blogg potal, nouw.com   Så kolla gärna in på (samma blogg) min nya adress!!!     "Kod för att importera min blogg till Nouw: 1912234684" ...

Av Hemlis Hemlis - 9 augusti 2015 11:46

Jag kommer eventuellt ta en paus från bloggen. Men jag kommer komma tillbaka när det kommit ungar.   Jag hoppas att det kommer unar den här gången. Jag har ju satt i hop dom igen, och den dagen jag satte ihop dom så skulle Maja brunsta. Så förhop...

Av Hemlis Hemlis - 6 augusti 2015 09:09

Ingen lust att blogga då inget speciellt händer just nu. Det kommer bilder på Alfie det kan jag lova! ...

Av Hemlis Hemlis - 3 augusti 2015 23:20

Har inte jättestor lust att lägga nr så mycket tid på bloggen just precis nu så jag har inte gjort något av det jag kanske sa att jag skulle göra igår.   Jag har iallafall upptäckt två saker:   Alfie är en tuggis och tuggar sönder allt som ...

Ovido - Quiz & Flashcards